Візитна карта




Моє портфоліо

Життєве кредо:  «Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість. Не витрачати час у марній боротьбі за досконалість, просто прагнути робити все якнайкраще»

 Моє завдання:  Зробити      навчання цікавим, пізнавальним, розвивальним.
 Виростити дітей активними співбесідниками, впевнених у своїх силах та можливостях.
Улюблена цитата:  «Коли ми вчимося, ми не збираємо інформацію у мозку. Насправді ми вчимося, коли вилучаємо її звідти» (Барбара Оклі)


Спеціальність за дипломом:
Ä викладач біології;
Ä вчитель біології, екології та основ здоров'я; організатор валеологічної служби в дошкільних, шкільних та реабілітаційних закладах освіти


Посада: вчитель біології, географії, основ здоров'я та хімії

Стаж роботи: 19 років

Категорія: Вища категорія

Курси підвищення кваліфікації:
Ä 14.01.2011 р., Посвідчення про функціональне навчання у сфері цивільного захисту;
Ä 02.02.2012 р. – 17.03.2012 р.; Рівненський  обласний інститут післядипломної педагогічної освіти,  за темою «Методика формування загальних уявлень про методологію наукового пізнання при вивченні курсу хімії»;
Ä 06.03.2017р. – 24.03.2017р.; Рівненський  обласний інститут післядипломної педагогічної освіти,  за темою «Використання інноваційних технологій на уроках хімії, біології, екології, природознавства, основ здоров’я»;
Ä 28.03.2017 р. участь у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності вчителів природничих предметів (біології, хімії, географії, фізики) Геліантус – Учитель 2017;
Ä 22.03.2018р. участь у вебінарі «Шляхи до якісного уроку хімії»від видавничої групи «Основа»;
Ä 05.08.2019р. участь у вебінарі «Освітні онлайн – сервіси в контексті підготовки продуктивного уроку» від освітнього проекту «На Урок»;
Ä 12.12.2019 р. «Протидія та попередження Булінгу (цькуванню) в закладах освіти» онлайн – курс на платформі Prometheus (80 год);
Ä 13.12.2019 р. «Освітні інструменти критичного мислення» » онлайн – курс на платформі Prometheus (60 год);
Ä 02.02.2020р. Онлайн – курс “Бери й роби” – Громадська спілка “Освіторія” та компанія LENOVO Україна (20год)
  

Проблема, над якою працюю: 
-         «Організація пізнавальної діяльності учнів на уроках природничого циклу шляхом використання елементів сучасних інноваційних технологій"»(2013 – 2018 н.р.)
-         «Розвиток і самореалізація особистості на уроках природничого циклу шляхом впровадження сучасних освітніх технологій» 
Інновації в роботі: здоров’язберігаючі технології, інтерактивне навчання,критичне мислення , комунікативний підхід у викладанні біології та основ здоров'я, метод проектів.
Методичні розробки та публікації вчителя:
Ä    Методичний практично – зорієнтований посібник „Міжпредметні зв'язки на уроках основ здоров'я ” – затверджено рішенням методичної ради Пісниківської ЗОШ І – ІІ ст. протокол № 2 від 12.10.2012 р.

Ä    Методичний практично – зорієнтований посібник "Цікаві вправи і задачі на уроках біології"– затверджено рішенням методичної ради Пісниківської ЗОШ І – ІІ ст. протокол № 2 від 12.10.2012 р
Ä    Публікація в мережі Інтернет на сайті SUPER.UROK-UA.com. Яким я бачу сучасний урок біології; 24.10.2016 р.
Ä    Публікація в мережі Інтернет на сайті SUPER.UROK-UA.com. Створення       міні – проекту з природознавства «Краплинка води»
Ä    Публікація в мережі Інтернет на сайті SUPER.UROK-UA.com. План роботи методичного об’єднання класних керівників на 2016 – 2017 р.
Ä    Публікація в мережі Інтернет на сайті Методичний портал. Методична структура уроку за методикою розвитку критичного мислення. Протокол № 0000/122172; 18.02.2017 р.

Ä    Розробка виховного заходу «Екологічний квест «За чисте довкілля»» на сайті Всеосвіта (http://vseosvita.ua/library/ekologicnij-kvest-za-ciste-dovkilla-216784.html); протокол № XV536398 від 04.03.2020 р.



Мої сертифікати













2022 рік



2021 рік



 


2020 рік
















2018 рік
















Немає коментарів:

Дописати коментар