Контроль знань з основ здоров'я за другий семестр
- Ось і завершився ще один рік нашої спільної наполегливої праці задля навчання та виховання. Позаду ми з тобою пройшли нелегкий шлях. Залишилося зовсім небагато - виконати перевірочну роботу, аби я змогла діагностувати рівень знань, які ти отримав за цей навчальний рік. Тому ось для тебе посилання на контрольну роботу, яку ти можеш виконати протягом обмеженого часу.Підсумкова контрольна робота
Бажаю успіхів та хорошого результату!!!
Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу учнями у період карантину 27.04.20 – 11.05.20 н.р
Тема. Протидія торгівлі
людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
Тема. Небезпека залучення до деструктивних соціальних
угруповань. Загроза тероризму. Відпрацювання уміння уникати нападу,
пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань
Тема. Вплив засобів масової інформації на
здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет.
Завдання для дистанційного навчання учнів у період з 06.04.- 24.04!!!
(фото відповідей надсилаєте за допомогою доступних для вас соціальних мереж)
1. Дай письмову відповідь на запитання - Чому стан навколишнього середовища постійно погіршується?
2. Додаткова інформація
Вода — диво природи. Її завжди вважали джерелом усього живого. Основними проблемами екології, пов’язаними з гідросферою планети, є умови забезпечення населення якісною водою.Експертами ВООЗ установлено, що 80 % усіх хвороб у світі пов’язано з незадовільною якістю питної води та порушенням санітарно-гігієнічних та екологічних норм водозабезпечення.
3. Пригадай правила поведінки на воді
4. Створити соціальну рекламу щодо забруднення гідросфери, економного використання питної води. (фото надішли у вайбер групу або меседжер)
1. Опрацюй схеми, зроби відповідні записи у робочий зошит.
2. Дай письмову відповідь на запитання - "Чому не можна спалювати листя?".
3. Проаналізуй стан забруднення навколишнього середовища твого села, визнач джерела забруднення і напиши пам'ятку "П'ять причин щоб не забруднювати природу" (фото надішли у вайбер групу або меседжер)
Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу учнями у період карантину 12.03.20 – 03.04.20 н.р.Тема. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах.
Завдання:1. Дай письмову відповідь на запитання - Чому стан навколишнього середовища постійно погіршується?
2. Додаткова інформація
Вода — диво природи. Її завжди вважали джерелом усього живого. Основними проблемами екології, пов’язаними з гідросферою планети, є умови забезпечення населення якісною водою.Експертами ВООЗ установлено, що 80 % усіх хвороб у світі пов’язано з незадовільною якістю питної води та порушенням санітарно-гігієнічних та екологічних норм водозабезпечення.
3. Пригадай правила поведінки на воді
4. Створити соціальну рекламу щодо забруднення гідросфери, економного використання питної води. (фото надішли у вайбер групу або меседжер)
Тема. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.
Завдання:1. Опрацюй схеми, зроби відповідні записи у робочий зошит.
2. Дай письмову відповідь на запитання - "Чому не можна спалювати листя?".
3. Проаналізуй стан забруднення навколишнього середовища твого села, визнач джерела забруднення і напиши пам'ятку "П'ять причин щоб не забруднювати природу" (фото надішли у вайбер групу або меседжер)
8 клас Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я.
1) Прочитати відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит.
2) Додаткове завдання. Створити розгорнутий лепбук із теми «Забруднення навколишнього середовища»
Немає коментарів:
Дописати коментар