середа, 19 лютого 2020 р.

Графічний метод "Модель Frayer"

Графічний метод "Модель Frayer"

Гарний організатор для складання схем, узагальнення вивченого матеріалу. Можна використовувати з метою аналізу нових понять, для більш глибшого розуміння значення слова

понеділок, 17 лютого 2020 р.

Схема аналізу уроку біології

Схема аналізу уроку біології

І. Чи правильно визначена мета уроку.
— Які нові питання, закони передбачається вивчити.
— Як розкриваються навчальні й виховні завдан­ня уроку.
— Який навчальний матеріал планується повто­рити.
— Які поняття формуються, які закріплюються відповідно до програми.
II. Доцільність розподілу навчального часу на певні етапи уроку, чи відповідає хід уроку наміченому плану.
III. Зміст уроку;
1. Відповідність змісту уроку програмі.
2. Наукова спрямованість уроку.
3. Уміння вчителя виділити основне в навчаль­ному матеріалі, не перевантажувати урок другоряд­ним матеріалом.
4. Дотримання принципу науковості та доступно­сті.
5. Наочність (таблиці, гербарії, моделі, колекції, живі об'єкти, ТЗН).
6. Використання на уроках результатів робіт уч­нів, отриманих на інших видах навчальної діяльності (вдома, на екскурсіях, у куточках живої природи та ін.).
7. Практичні роботи з натуральними об'єктами:
— розпізнання;
— спостереження;
— визначення;
— співставлення;
— короткочасний експеримент (якщо він є на уроці).
8. Опора на раніше вивчене. "*"
9. Зв'язок теорії з практикою.
10. Ознайомлення учнів з екологічними пробле­мами.
11. Наступність у вивченні матеріалу,
12. Ступінь самостійної навчальної діяльності учнів:
— самостійність суджень;
— усвідомленість запам'ятовування;
— вміння використовувати наявні знання;
— закріплення (застосування знань у нестандар­тних ситуаціях, робота з підручником, обгрунтова­ність відповідей).
13. Диференціація навчання.
14. Контроль та оцінювання.
15. Домашні завдання (обсяг, посильність, інст­руктаж).
16. Реалізація завдань уроку.