ЗОШИТ З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я 7 КЛАСУ

Контроль знань з основ здоров'я за другий семестр


Ось і завершився ще один рік нашої спільної наполегливої праці задля навчання та виховання. Позаду ми з тобою пройшли  нелегкий шлях. Залишилося зовсім небагато - виконати перевірочну роботу, аби я змогла діагностувати рівень знань, які ти отримав за цей навчальний рік. Тому ось для тебе посилання на контрольну роботу, яку ти можеш виконати протягом обмеженого часу.

Підсумкова контрольна робота

 Бажаю успіхів та хорошого результату!!!

Завдання для самостійного опрацювання навчального                          матеріалу учнями у період карантину 27.04.20 – 11.05.20 н.р

Тема. Наркотична залежність. Ознаки і механізми виникнення залежності. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків. Відпрацювання навичок відмови від пропозицій вжити наркотик
Тема. Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції
Тема. Туберкульоз: умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання.   Заходи профілактики на державному і особистому рівнях.


Завдання для дистанційного навчання учнів у період 

з 06.04.- 24.04!!! 

Тема. Вплив комерційної реклами на здоровя. Створення антитютюновоїантиалкогольноїантинаркотичної реклами.

Завдання:
1. Прочитайте визначення. Реклама – це поширення відомостей про товари, послуги, щоб привернути увагу покупців або споживачів.
2. Розглянь і запиши основні характеристики реклами
3. Ось що пишуть про рекламу...

4. Намалюйте на аркуші паперу рекламу, яка б закликала підлітків вести здоровий спосіб життя.

Тема. Компютернаігрова та Інтернет - залежність

Завдання:
1. Переглянь схеми і зроби опорний конспект з теми




Тема. Наслідки вживання наркотиківМіфи і факти про наркотикиНаркотична    залежністьОзнаки і механізми виникнення залежності

Завдання:
1. Прочитай конспект.
Для підлітків експерименти з наркотичними речовинами є особливо небезпечними, оскільки вони часто не розуміють і повністю не усвідомлюють їхньої згубної дії та шкоди від них для свого організму. У зв’язку з фізіологічними особливостями організму підлітків наркотична залежність розвивається у них набагато швидше, ніж у дорослих.
Наркотик — це речовина, що спричиняє психічну та фізичну залежність. 
Міфи про наркотики
  • Якщо наркотичний засіб прописано лікарем, то він нешкідливий;
  • Природні наркотики слабкіші, ніж синтетичні;
  • Від залежності легко позбутися на ранній стадії;
  • Можна вживати наркотики "з головою" та не залежати від них;
  • вживання заборонених речовин - це особиста справа;
  • Я буду вживати лише легкі наркотики, вони безпечніші;
  •  В житті треба спробувати все;
  • Ломка не вбиває.
Формування наркозалежності в підлітка зазвичай відбувається в такій послідовності:
1. Експеримент. Підліток прагне покращити собі настрій за допомогою наркотичних речовин. Він на власному досвіді визначає дію наркотичних речовин на свідомість.
2. Періодичне вживання (стадія контрольованого прийому). Прийом наркотичних речовин пов’язаний з певними обставинами. Вживання наркотику ще характеризується певним ступенем самоконтролю за частотою вживання та дозою.
3. Регулярне вживання. Підліток за допомогою наркотиків намагається позбавитися від негативних станів організму, що виникають без регулярної дози.
4. Формування психофізіологічної залежності. Підліток отримує лише можливість ненадовго перепочити від фізичних та психічних проблем. Головною метою є позбавлення від симптомів абстиненції.
2. Перенеси інформацію, яку ти отримав у робочий зошит.
3. Дай письмову відповідь на запитання 
Які вміння допоможуть вам не пускати у своє життя наркотики?

Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу учнями у період карантину 12.03.20 – 03.04.20 н.р.

7 клас.      Хвороби цивілізації. Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння. Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернет – залежність
1)    1) Прочитати відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит.
2)    Додаткове завдання. Зробити пам’ятку «Як уберегтися до хвороб цивілізації»
3)    Створення антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної реклами.

Немає коментарів:

Дописати коментар