Дистанційне навчання учнів з хімії 12.03 - 03.04. 2020

Самостійна робота учнів з хімії

(12.03 - 03.04 - період карантину)

7 клас 

Тема. Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність               у природі. Фізичні властивості кисню. Добування кисню в лабораторії та              промисловості.  Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення
Матеріали для опрацювання.


Властивості
Практична робота. Добування кисню
Завдання 
1)    Прочитати відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит

8 клас

  Тема. Фізичні властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
Матеріали для опрацювання.
Кислоти - це складні речовини, які складаються з атомів Гідрогену, що можуть заміщуватися атомами металічних елементів, та кислотних залишків.

Хімічні властивості


Хімічні властивості
Рівняння реакцій
Взаємодіють із металами, що розташовані в ряді активності лівіше водню.



Zn + H2SO4 = ZnSO4 + H2

Взаємодіють з основними оксидами з утворенням солі й води.


CuO + H2SO4 = CuSO4 + H2O

Взаємодіють з основами з утворенням солі й води.

3NaOH + H3PO4 = Na3PO4 + 3H2O


Взаємодіють із солями, якщо виконується хоча б одна умова протікання реакцій обміну.

H2SO4 + BaCl2 = BaSO4 + 2HCl
2HCl + Na2SiO3 = H2SiO3 + 2NaCl
2HCl + FeS = FeCl2 + H2S
2HNO3+CaCO3=Ca(NO3)2+CO2+H2O

Завдання 
1)    Прочитати відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит






 

9 клас

Тема. Застосування етанової кислоти. Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.
Матеріали для опрацювання.




Завдання 
1)    Прочитати відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит
2)          Виконати домашній експеримент «Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника». Написати письмовий звіт
3)          Представлення результатів навчального проекту №13 «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.»

Немає коментарів:

Дописати коментар