Самостійна робота учнів з хімії
(12.03 - 03.04 - період карантину)
7 клас
Тема. Оксиген.
Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню. Добування кисню в
лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор.
Способи
збирання кисню. Хімічні властивості кисню: взаємодія з
простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція
сполучення
Матеріали для опрацювання.
Властивості
Практична робота. Добування кисню
Завдання
Матеріали для опрацювання.
Властивості
Практична робота. Добування кисню
Завдання
1)
Прочитати
відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит
8 клас
Тема. Фізичні властивості кислот.
Поширеність у природі та використання
кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Хімічні властивості кислот: дія на
індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності
металів. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
Матеріали для опрацювання.
Матеріали для опрацювання.
Кислоти - це складні речовини, які складаються з атомів Гідрогену, що можуть заміщуватися атомами металічних елементів, та кислотних залишків.
Хімічні властивості
Хімічні властивості
|
Рівняння реакцій
|
Zn + H2SO4 = ZnSO4 + H2
| |
Взаємодіють з основними оксидами з утворенням солі й води.
|
CuO + H2SO4 = CuSO4 + H2O
|
Взаємодіють з основами з утворенням солі й води.
|
3NaOH + H3PO4 = Na3PO4 + 3H2O
|
Взаємодіють із солями, якщо виконується хоча б одна умова протікання реакцій обміну.
|
H2SO4 + BaCl2 = BaSO4 + 2HCl
2HCl + Na2SiO3 = H2SiO3 + 2NaCl
2HCl + FeS = FeCl2 + H2S
2HNO3+CaCO3=Ca(NO3)2+CO2+H2O
|
Завдання
1) Прочитати відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит
9 клас
Тема. Застосування
етанової кислоти. Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова.
Мило, його склад, мийна дія. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й
гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.
Матеріали для опрацювання.
Завдання
Матеріали для опрацювання.
Завдання
1)
Прочитати
відповідні параграфи у підручнику і заповнити робочий зошит
2)
Виконати
домашній експеримент «Порівняння мийної дії мила та прального порошку
вітчизняного виробника». Написати письмовий звіт
3)
Представлення результатів
навчального проекту №13 «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне
харчування.»
Немає коментарів:
Дописати коментар